Slej ali prej pride čas, ko je potrebno spletno stran prenoviti, ne glede na to, kako cool se vam zdi. Menite, da se enako cool zdi tudi vašim uporabnikom? Nenapisano pravilo pravi, da je idealen čas za prenovo spletne strani na približno 5 let, a če ste ga v prvi verziji pošteno brcnili mimo, potem se morate prenove lotiti čim prej, pa čeprav že po pol leta.

Kateri so najpogostejši razlogi, za prenovo spletne strani?

Zastarel dizajn

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste prišli na spletno stran in se vprašali, če takšne še sploh delajo? Čeprav ne gre vsega staviti na dizajn, je prav dizajn tisti, ki naredi prvi vtis, zato morate paziti, da prvi vtis ne bo tudi zadnji vtis.

Trendi v spletnem dizajnu se hitro spreminjajo. Nobene potrebe ni, da bi jim vedno slepo sledili, a vendar – nekih osnovnih smernic pa se vseeno morate držati. Če nič drugega bo dizajn, ki je v koraku s časom, dal vedeti, da je spletna stran živa in v pogonu. Sodoben spletni dizajn (in spletne strani na splošno) gredo v smer „lahkosti“, brez težke in odvečne grafike teranimacij, ki ne služijo ničemur in samo upočasnjuje nalaganje spletne strani, pri čemer ima veliko vlogo tudi mobilno iskanje.

Spletna stran ni prilagojena mobilnim napravam

Brez skrbi, ne bomo napisali še enega traktata o mobilnih spletnih straneh: o tem, kakšni so zadnji Googlovi trendi smo pisali tukaj, kakšne pa so bile zadnje posodobitve algoritma pa tukaj. Če potegnemo črto: mobilna spletna stran oz. odzivna spletna stran, ki se prilagaja različnim napravam (telefonom, tablicam in računalnikom) ne nudi samo boljše uporabniške izkušnje, ampak tudi boljše SEO pozicije (za tiste, ki vas uporabniška izkušnja ne prepriča).
Pri tem seveda obstaja tudi drugačna rešitev: ohranite „klasično“ spletno stran in ji dodate novo, mobilno verzijo ali pa se odločite za generalno prenovo (priporočeno).

Spletna stran ne prinaša pravih rezultatov

Verjetno je to najbolj pogost razlog za prenovo spletne strani, ampak če smo čisto iskreni: ni nujno, da bo pomagalo.

Zakaj ne?

Ker je najprej treba ugotoviti, kje spletna stran pušča: mogoče  manjkajo osnovni kontaktni podatki, morda je na obstoječi spletni strani preveč elementov, ki kličejo po pozornosti in ko je vsega preveč, vemo, kaj se zgodi: nič. Prenova spletne strani bo gotovo pripomogla k izboljšanju rezultatov, a v večini primerov je potrebno tudi spremeniti taktiko spletnega nastopa.

Zveni znano?

Brez skrbi, pomagali vam bomo identificirati problem in vam svetovali, kako lahko s spletno stranjo dosežete cilje, o katerih ste sanjali na začetku!

Comments are closed.