Mobilgeddon ali kakšne so posledice zadnje posodobitve algoritma?

15824169_sZadnjih nekaj mesecev smo na vsakem vogalu poslušali, kako se z 21. aprilom 2015 obetajo nove posodobitve Googlovega algoritma v mobilnem iskanju, kjer naj bi največ izgubili tisti, ki še zmeraj vztrajajo na neodzivnem dizajnu. Tudi na ProWebu smo se lotili te teme in kaj se je v resnici zgodilo? Ne prav veliko, razen morda to, da se je po podatkih Googla v zadnjih 2 mesecih delež odzivnih spletnih strani povečal za 4,7 %.

Je bilo ustvarjanje panike nepotrebno?

Twitter je bil preplavljen s hastagi #mobilefriendly in #mobilgeddon, spletni analitiki so že v naprej pripravljali analize, katere spletne strani bodo doživele drastičen padec in katere se bodo povzpele višje, a so kmalu po D dnevu vsi klavrno priznali, da bistvenih sprememb ni, sploh pa ne v tako majhnih državah, kot je Slovenija.

Panične novice so nekaj, na kar ljudje radi klikamo (in večina teh spletnih portalov živi zaradi klikov), poleg tega pa je podajanje preverjenih informacij dolgočasno; če smo isto iskreni, Google ni nikjer dejansko napovedoval drastičnih sprememb ,padcev in izboljšanja pozicij, ampak samo spremembe v mobilnih iskanjih, do katerih pa je nedvomno prišlo, a ne v takih razsežnostih, kot so jih nekateri interpretirali.

Najboljše šele prihaja

Naj vas ta sprememba, ki je v resnici ni bilo, ne zavede: nič se ne zgodi naenkrat. Čeprav sami niste občutili drastičnih sprememb in še zmeraj prodate enako kot pred 21. aprilom, obisk je konstanten in vsi cilji doseženi, še ni nujno, da bo ta sreča traja v nedogled. Sploh ne – kakorkoli obrnete, se delež mobilnih iskanj povečuje in spletno stran morate prenoviti predvsem zaradi pozitivne uporabniške izkušnje. Zato naj bo še vedno na prioritetni to do listi prilagoditev spletne strani za mobilna iskanja, ker je to bližnji prihodnosti neizbežno.

Nikar ne zamahnite z roko, češ to se mene tiče. Če tako premišljujete, spletni morda posel ni za vas.

Dobre prakse mobilnih spletnih strani

Četudi je vaša spletna stran prilagojena mobilnim napravam, preverite, ali ustreza vsem kriterijem dobre mobilne spletne strani:

  • Povezave, ki stojijo preveč skupaj in na katere bodo vaši uporabniki težko kliknili na prvo, ne spadajo pod primere dobre prakse
  • Enako velja za gumbe, ki prekrivajo besedilo in meni, ki ga je nemogoče doseči s prstom ene roke, ko imate telefon na dlani je nekaj, česar se morate čim prej znebiti,
  • Tap to call  vam bo garantirano pripeljal kakšno stranko več.
  • Hitrost nalaganje spletne strani pa je itak odločilen faktor tako pri klasičnih kot mobilnih spletkah.

Mogoče pa se pravil #Mobilggedon sploh še ni začel? Ste vi občutili kakšne spremembe?

Comments are closed.