Vaša spletna stran ni odzivna? Potem vam teče voda v grlo.

 

Se še spomnite mobileggedona, ki je bil napovedan za april 2015? Tresla se je gora in rodila se je miš, kljub temu pa je še vedno ogromno število spletnih strani, ki so vse prej kot prijazne do mobilnih uporabnikov. Da spomnimo: aprila 2015 je Google napovedal spremembo algoritma, ki naj bi vplivala na prikazane zadetke iskanja na mobilnih napravah. Spletne strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam, naj bi bile po novem uvrščene nižje, kar avtomatsko pomeni, da naj bi bile na višje pozicije uvrščene strani, ki so prilagojene mobilnim napravam. Odzivna spletna stran torej ni samo nekaj, kar fino zgleda, ampak je nesporen faktor, ki vpliva na SEO in posledično visoko uvrščenost na iskalnikih. Čeprav sami morda niste opazili upada pozicij ali uporabnikov, pa to še ne pomeni, da se v prihodnosti to ne bo spremenilo.

Odzivnost prehiteva AMP

Odzivnost spletne strani pa je nekaj, kar je v tujini že rahlo iz mode, pa ne zato, ker tam nimajo več pametnih telefonov ali ljudje s telefoni ne surfajo po spletu, kje pa! Tam je jasno kot beli dan, da je odzivna spletna stran nujna, če hočeš preživeti na današnjem spletu, a bolj kot o odzivnem (responsive) dizajnu se trenutno govori o AMP straneh – Accelerated Mobile Pages, kar je zgolj še eno izmed naslednjih prizadevanj Googla, da uporabnikom ponudi boljšo izkušnjo na mobilnem spletu. Strani z AMP oznako in lastnostmi se bodo, jasno, med iskanimi zadetki pojavljale višje, torej spet ne gre za neko kaprico, ampak javno znan faktor, ki bo posledično vplival tudi na SEO.

Če do zdaj še niste poskrbeli, da je vaša spletna stran odzivna, vam teče voda v grlo. Ne, ne bo vas povozil samo čas, prej ali slej vas bodo povozile druge spletne strani, ki lepo skrbijo za to, da so vedno v koraku s časom.

Obisk spletnih strani preko mobilnih naprav narašča, to je dejstvo, ki ga lahko preverite tudi sami (odprite vaš Google Analytics). To v praksi pomeni, da vsak dan, ko vaša spletna stran ni prilagojena mobilnim napravam, izgubljate potencialne stranke, ki vas iščejo in najdejo preko iskanja na mobilnem telefonu, potem pa ne mrejo več dalje: prsti so preveliki, gumbi premajhni in sploh če hodiš je zelo težko zadeti tisti »kontakt« v meniju. Se vam zdi, da pretiravamo? Potem prav verjetno ne uporabljate pametnega telefona ali pa ga ne uporabljate zato, da z njim surfate po spletu. Ampak prepričani smo, da več kot polovica vaših uporabnikom to počne – raziskave namreč kažejo, da je na povprečni spletni strani že več kot 50 % uporabnikov takih, ki nanjo pridejo preko telefona ali tablice.

Mobilna spletna stran ni trend, ampak nuja!

Odzivna spletna stran torej ni nikakršna muha ali trend, ki danes je, jutri ga ni, ampak nujni imperativ vseh, ki ste prisotni na spletu, pa četudi je vaša spletna stran samo vizitka. Kaj vam pomaga vizitka, če uporabnik ne more do nje dostopati?

Posodobitev vaše spletne strani na odzivno mora biti na vašem prednostnem seznamu. Ne prelagajte tega na jutri, ker zaradi tega stranke izgubljate že danes. Kontaktirajte nas in poskrbeli bomo, da bo vaša spletna stran odzivna in hitra, tako da potencialne stranke ne bodo niti imele časa pomisliti, da bi preverile še konkurenco!

Comments are closed.