Pomlad je pred vrati, prebuja se narava in vse okoli nas, zato je skrajni čas, da iz (večletnega) zimskega spanca prebudite tudi vašo spletno stran. Poiskali smo 5 elementov spletnih strani, na katere največkrat pozabimo in se nam zdijo nepomembni, v resnici pa igrajo zelo pomembno vlogo pri uporabniški izkušnji. Kateri so ti elementi in kako jih posodobiti?

Prilagojenost mobilnim napravam

Kljub temu da danes že ptički čivkajo, da je mobilna odzivnost eden izmed bolj pomembnih faktorjev, ki vpliva na (ne)uspešnost spletnih strani, se mnogi izmed vas nanjo še vedno požvižgajo. Kakšna napaka – in to v letu 2016, ko večina spletnih strani beleži vedno večji porast porast obiska preko mobilnih naprav. Uporabniki, ki brskajo preko mobilnega telefona, bodo vašo „neprilagojeno“ spletno stran zapustili takoj ko bodo ugotovili, da ne morejo do vseh informacij, ki jih potrebujejo. Če se odzivnosti upirate, vam bije zadnja ura!

SEO optimizacija in SEO vsebina

SEO optimizacijo lahko vedno izboljšate in nikoli ni prepozno, da se z njo začnete aktivno ukvarjati, v kolikor se do zdaj še niste. Če je od takrat, ko ste nazadnje urejali meta opise strani in naslove, minilo že kar nekaj časa, verjemite, da vas je konkurenca že dohitela, če ne celo prehitela! Poleg klasičnih prijemov, ki se jih poslužujete za SEO optimizacijo (povratne povezave, meta opisi in naslovi…), ne pozabite na redno posodabljanje in ažuriranje vsebine na spletni strani. Preletite in posodobite vsebino statičnih strani (domača stran, stran „o nas“, predstavitev ekipe ter podobne strani) in če še niste, na vašo spletno stran vključite blog ter se aktivno posvetite pisanju prispevkov, s katerimi boste lovili višje pozicije na izbrane ključne besede.

Poziv k dejanju

Je vaša spletna stran še vedno sestavljena iz dolgoveznih opisov vaših storitev, obiskovalcev pa nikjer jasno ne pozovete k nakupu, povpraševanju ali prijavi na vaše e-novice? Potem se nikar ne čudite, če se nič od naštetega ne zgodi! Poziv k dejanju (v angleščini: call to action) je eden izmed ključnih elementov spletne strani, ki vodi vaše obiskovalce do cilja, ki ste si ga zastavili. Spletna stran ni prostor za ovinkarjenje in ne bojte se biti direktni; uporabljate pozive, kot so: kupi zdaj, kontaktiraj nas, poglej naše delo, prijavi se na e-novice ipd.

Pomembno: testirajte različne variante, od različnih barv gumbov do različnih besednih zvez, recimo kupi zdaj/naroči zdaj.

Posodobitev fotografij

Že z minimalnimi spremembami dizajna ali posodobitvijo obstoječih fotografij lahko spletni strani vdahnete novo, sveže življenje. Najbolje je, če so fotografije avtorske ali pa vsaj vzbujajo občutek, da so avtorske – na daleč se izognite klasičnim in suhoparnim stock fotografijam, ki o vas ne povedo ničesar drugega kot to, da ste samo še eden izmed mnogih.

Socialna omrežja

Je vaša spletna stran povezana s socialnimi omrežji? Verjetno ni dvoma, da ste tudi sami uporabniki socialnih omrežji. Vsi, ki se tako ali drugače ukvarjamo s spletnim poslom vemo, da so socialna omrežja nepogrešljiv del spletne prezence: za nekatere Facebook, za druge LinkedIn, za tretje Instagram ali pa nekaj četrtega. Jasno je, da ne moramo (in pravzaprav niti nima smisla) uporabljati vseh socialnih omrežji, bistveno je, da izberemo prava in jih vključimo na spletno stran. Vzemimo na primer Facebook, ki je v Sloveniji eno izmed bolj popularnih omrežij: omogočite obiskovalcem vaše spletne strani, da vsebino ali izdelke všečkajo ali podelijo kar preko vaše spletne strani in si s tem zagotovite še nekaj novih, dodatnih klikov ter obiskovalcev. Saj veste, Facebook deluje bolje kot ustna priporočila!

Kaj menite, kje pa vam najbolj šepa? Tukaj smo, da vam pomagamo do boljše in učinkovite spletne strani! Kontaktirajte nas in naredite korak v pravo smer!

Comments are closed.