Pametni pišejo: začnite tudi vi!

14577856_s

Tisti, ki se ukvarjajo s SEO optimizacijo spletnih strani, bodo rekli, da je blog nujen zaradi optimizacije.
Tisti, ki se ukvarjajo s spletnim in vsebinskim marketingom bodo rekli, da je dodajanje prispevkov nujno za pridobivanje novih obiskovalcev in povezovanje z obstoječimi bralci/spremljevalci.
Tisti, ki se ukvarjajo z marketingom, bodo rekli da je pisanje nujno, zaradi brandinga (znamčenja) in grajenja baze obiskovalcev.

Mi pa pravimo, da ni pomembno zakaj pišete, pomembno je da pišete (ali pa najamete nekoga, ki bo to počel namesto vas) – potem se bo vse našteto zgodilo samo od sebe.
In seveda, tudi Google vas bo imel raje, ker bo videl, da se pri vas nekaj dogaja in niste samo še eden izmed mnogih, ki je postavil spletno stran, potem pa ne ve točno kaj bi z njo. Glavna „misija“ Googla je (in to so tudi sami že večkrat poudarili) ponuditi ljudem relevantne informacije: in kdo jim lahko ponudi boljše informacije kot vi, ki posel zares obvladate?

S tem nevede ubijete več muh na en mah:

  • Povečali si boste obisk (več kot boste pisali, več obiskovalcev boste pridobili)
  • Z bralci boste vzpostavili določeno mero zaupanja (videli bodo, da se pri vas nekaj dogaja)
  • Postajali boste prepoznavni (vedno pogosteje se boste pojavljali med iskanimi zadetki)
  • »Nehote« boste prilezli visoko na Googlu – optimizirali si boste stran, saj boste zajeli širok spekter tematik, ki zanimajo vašo ciljno publiko.

Ne, ne boste postali brezplačna svetovalnica!

Prosim, ne bojte se, da bi s pisanjem bloga, novic, prispevkov ali kakorkoli boste to kategorijo poimenovali, postali brezplačna svetovalnica in vas bodo obiskovalci klikali samo takrat, ko bodo iskali nekaj zastonj. Če bi temu bilo tako, potem bi že zdavnaj propadli vsi, ki se ukvarjamo z izdelavo ali optimizacijo spletnih strani (za dizajn že moraš imet malo žilice): vsi recepti so že na spletu, če ne pri nas, pa pri naši konkurenci, na angleških straneh ali YouTube posnetkih. Ampak – še zmeraj smo tu. Ne samo mi, ampak še na stotine drugih, ker v nobenem blogovskem ne dobite nenadomestljivih let izkušenj in prakse. Te so pa neprecenljive, pa naj se še tako kičasto sliši.

Kaj naj pišem?

Karkoli. Dobesedno karkoli je še zmeraj bolje kot nič. Ni pomembno, s čim se ukvarjate, materiala imate ogromno in ne omejujte se samo s ključnimi besedami.

Pišite tako, da bo v kontekstu, a naj vas ne vodi samo in edino želja po SEO optimizaciji. Če boste igrali na to karto, vam bo prej ali slej zmanjkalo materiala (to se zgodi tudi najboljšim).

Pisanje samo zaradi optimizacije spletnih strani in samo na določene ključne besede je dolgočasno; ne samo za tistega, ki piše, ampak tudi za tistega, ki bere.
Recimo, do vaš hobi avtomobili: spremljate določen blog zaradi tega, ker piše samo o avtomobilih, avtomobilizem , avtih, …ali zato, ker piše o avtomobilizmu, trendih, DIY – projektih, vam vsake toliko ponudi kakšen »hint« in pripravi fotogalerijo jeklenih končjičkov?

A vidite – točno o tem govorim!

O širokem spektru tematike, s katerim boste zajeli širšo skupino obiskvalcev, med katerimi se bo sčasoma izluščila „kritična masa“, ki bo konvertirala. In to je tudi vsa poanta.

Zato…

…ne pišite, da bi bili prvi in dobili nove obiskovalce, pišite zato, da se bodo obiskovalci k vam tudi vrnili (spremljate Analytics, vam bo vse povedal) in prej ali slej boste prilezli na visoko stopničko, mogoče tudi na besede in besedne zveze za katere ste mislili, da niso pomembne. Dovolj je že en zapis na teden!

Leave A Comment