Brezplačna orodja, ki vam bodo pomagala pri optimizaciji spletnih strani

19253503_m

Če ste se odločili, da boste sami poskrbeli za optimizacijo spletne strani, potem morate spoznati nekaj osnovnih orodij, ki vam bodo pri tem v veliko pomoč. O osnovah SEO optimizacije smo pisali že zadnjič, zdaj pa se pripravite, da boste pred računalnikom preživeli še nekaj dodatnih minut dnevno. Opozarjam vas, da vas lahko statistika in grafi hitro zanesejo in boste ekran osveževali na vsakih nekaj minut –  vse za dober rezultat!

Katera orodja so nepogrešljiva za spletne SEO mojstre?

1. Google Analytics in Webmaster tools
Kaj bi brez njega? Čeprav ne pokaže več vseh ključnih besed, na katere pridobivate obisk, je nepogrešljivo orodje pri spremljanju obnašanja vaših obiskovalcev, njihovih navad in celo povprečne starostne skupine ter spola. Skratka, obvezno orodje, ki ni predmet debate DA ali NE.

Če pa ste bolj alternativne sorte, preizkusite Piwik. Za razliko od Analyticsa je Piwik odprtokodni program in se zavzema za spoštovanje zasebnosti vaših obiskovalce, s čimer pa se Google ravno ne more pohvaliti. Je brezplačen in relativno enostaven za uporabo.

Webmaster – orodje za spletne skrbnike, med katere od zdaj naprej spadate tudi sami: najlažje bi ga opisali tako, da je to orodje, ki vam pove, kako vas vidi Google; katere ključne besede so v vaši vsebini njemu najbolj pomembne, katere zunanje povezave vodijo na vašo spletno stran in obvesti vas o morebitnih napakah na strani. Če ga boste poslušali, dam bo pomagal do zavidljivih rezultatov.

Tako Analytics kot Webmaster sta naprednejši orodji, a ju boste zlahka osvojili, če jima boste posvetili nekaj časa in si prebrali katerega izmed spletnih vodičev, ki vam bodo razjasnili kje začeti, kaj meriti in kako ju pravilno uporabljati.

Vodičev je malo morje, zato veselo na delo – bo manjši šok, ko ju boste prvič odprli.

2. Serplab – kje se nahajate na Googlu?

Eno izmed bolj učinkovitih in brezplačnih orodij za preverjanje trenutnih pozicij na Googlu. Vsi hočemo biti prvi, a ne? Serplab vam pove, na katerem mestu se trenutno nahajate in kdo je pred vami. Dodate lahko poljubno število ključnih besed, zato bodite kreativni, brainstormajte, osredotočite se na več izpeljav relevantne ključne besede in besedne zveze.

Podatki se vam lahko osvežujejo na 8, 12, 24 ali 48 ur, odvisno od tega, kako velik fanatik ste in kako pogosto boste spremljali pozicije. Pri tem seveda ne pozabite vključiti rezultate za google.si in google.com, saj se lahko precej razlikujejo.

3. Vtičniki za boljšo optimizacijo: SEO by Yoast ali All in one SEO Pack

To sta  dva izmed bolj priljubljenih vtičnikov na WordPressu. Seveda zdaj ne pravim, da morate uporabiti oba naenkrat (rezultat ne bo zarad tega nič boljši in hitrejši), ampak se odločite za ali – ali. Oba bosta svoje poslanstvo opravila čisto zadovoljivo, če ju ne boste začeli izrabljati; v tem primeru vas lahko Google zazna kot spam in vas za kazen uvrsti še nižje. Yoast se ponaša s tem, da vam pomaga napisati boljšo vsebino, saj simultano zaznava ključne besede in vam obarva opozorilo v zeleno (optimalna uporaba ključnih besed), rumeno (OK uporaba ključnih besed) in rdečo (premalo ključnih besed). Ugotovili boste, da je po Yoastu skoraj nemogoče doseči optimalno uporabo ključnih besed v vsebini in ne delovati SEO posiljeno, zato lahko to preprosto ignorirajte. Kot smo že večkrat poudarili, pišete za vaše obiskovalce, ne za pajke; in obiskovalci so ljudje iz mesa in krvi, ki bodo hitro zaznali nenaravne prispevke, zato je v tem pogledu All in SEO pack veliko bolj prijeten za uporabo.

Oba vtičnika sta brezplačna, z možnostjo plačljive nadgraditve.

Optimizacija spletnih strani je hobi, ki vam lahko vzame veliko prostega časa. Če boste (pre)hitro obupali, nas kontaktirajte in vam bomo priskočili na pomoč. Z veseljem!

Leave A Comment