Če ste vestno in pridno spremljali pretekle prispevke, je zdaj vaša spletna stran že skoraj končana. Uredite še malenkosti in jo predstavite Googlu.

Zdaj nimate več veliko dela, ostali so samo še detajli, ampak saj veste, kako pravijo: hudič se skriva prav v detajlih!

Statistika je pomembna.

Da pa boste vedeli kdo so vaši obiskovalci, kaj na strani najraje delajo in od kod prihajajo, uporabite Google Analytics. Krasno in brezplačno Googlovo orodje, predvsem pa zelo iskreno. Pred njim se nič ne more skriti! Integracija in povezava Analyticsa z vašo spletno stranjo je preprosta; preberite navodila in kodo za sledenje prilepite v glavo vaše strani. Potem boste verjetno nekaj dni preživeli samo pred ekranom in osveževali podatke, vsaj tako je običajno.

Če se vam bo nadzorna plošča Analyticsa zdela za začetek preveč zahtevna, si lahko integrirate vtičnike, ki omogočajo lažji in veliko bolj enostaven (osnoven)pregled.

Preverite, če vse „štima“:

So url naslovi čisti ali so zapisani v nerazumljivi kombinaciji besed, številk in znakov? Če je temu tako, jih popravite. Včasih se zgodi, da se tekom procesa kaj pomeša. Bez skrbi, tudi najboljšim se to zgodi!

So vse strani med seboj pravilno povezane ali se vam na kateri izmed povezav prikazuje napaka 404? Odpravite jo. Zadnja stvar, ki si jo želite je ta, da bodo prvi obiskovalci naleteli na napako 404. Taki se k vam gotovo ne bodo več vrnili.

Ste pravilno poimenovali slike, jih opremili z „alt tagi“ in jih pomanjšali na spletu prijazno velikost? Če se vam stran počasi nalaga, je morda za to kriva velikost fotografije. Večje kot so fotografije, dlje časa se vam bo stran nalagala. Če se spletna stran nalaga več kot 6 sekund, je že preveč!

Seveda obstajajo tudi drugi razlogi, ki upočasnjujejo nalaganje spletnih strani, a ta je pri začetnikih eden izmed bolj pogostih, zato smo ga še posebej izpostavili.

Stran vpišite v spletne imenike.

Kako pa boste sicer dobili prve obiske (razen seveda tistih, ki jih boste o spletni strani posebno obvestili)?

Če boste naredili „Google raziskavo“, boste naleteli na malo morje slovenskih in tujih spletnih imenikov: za slovensko občinstvo je najbolj relevanten najdi.si, za tujino pa google.com in bing.com. Ti iskalniki vam bodo mesečno tudi prinesli nekaj dodatnega obiska, ostale imenike pa si prihranite za kasnejše vpise. Nobenega smisla nima, da v enem dnevu stran vpišete v 20 različnih imenikov, počnite to raje kontinuirano in na redni ravni.

Vpis v imenike je bistven tudi zaradi indeksiranja spletnih iskalnikov, ki se tako sploh zavejo, da obstaja nova spletna stran. A to je samo začetek naslednje faze, ki se ji reče „off site optimizacija“ in o kateri bomo še govorili.

Za danes pa bo to čisto dovolj, zdaj se posvetite vaši novi spletni strani!

Če ste redno in vestno sledili navodilo, imate zdaj pred sabo končan izdelek. Če pa se vam je ustavilo in ne veste kako naprej, nas lahko zmeraj kontaktirate.

Leave A Comment